Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2012 13:21 - Протест против забраната за тютюнопушене?! Поредната простотия...
Автор: facebooktruth Категория: Други   
Прочетен: 1225 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес както си разглеждах Facebook попаднах на поредната простотия в интернет пространството...
image

  Горепоказаната картинка е пост, публикуван на страницата на едно от заведенията, в които съм редовен клиент и честно казано съм силно разочарована от тяхното твърдение, че забраната за тютюнопушене в заведенията се отразява на бизнеса им... 
Забраната не пречи на бизнеса на никого, аз не познавам човек, който да е започнал да ходи по заведения по-малко... 

Спрях цигарите малко след като въведоха забрана, а когато пушех ми беше по-хубаво навън, защото се социализирах и запознавах с много нови хора пред заведенията...
Все пак аз като бивш пушач, влизам в положението на другите пушачи и знам че особено през зимата не е много приятно да излизаш на студа пред заведението за да пушиш... Но чак да се стига до протести? Сериозно ли? Забраната не е въведена без причина. Не само от здравословна гледна точка. Приятно е да можеш да дишаш чист въздух, когато отидеш някъде. 

За това пък ние правим глупави протести, защото на някого не му било угодно...
...и после се чудим защо няма за стигнем Западна Европа... Тук само да въведат някакви правила и ние протестираме... направо супер. Тъпчем на едно място. Такъв протест е недопустим за по-напредналите държави, където е забранено дори на улицата да запалиш цигара, а камо ли да си хвърлиш фаса на земята... 

Всеки си има мнение и гледна точка по въпроса. Според мен тези протести са безсмислени и не оставят добро впечатление за държава, приета, но недоказала се в ЕС, като България.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: facebooktruth
Категория: Други
Прочетен: 17363
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930